Alegna Ookami


My name is Alegna Ookami, a 21 year old Cinema Student. This is a page where you will be able to find some of my writings. I write based on many styles and themes so you will be able to find many kinds of stories here. You can also visit Black Snow Cinema, a page where you will find some analysis, theses and issues written by me about many things related to Cinema.

O meu nome é Alegna Ookami. Sou uma aluna de Cinema com 21 anos. Nesta página poderão encontrar algumas das coisas que tenho vindo a escrever. Inspiro-me em vários temas e estilos e, por isso, poderão encontrar vários tipos de narrativas. Visitem também o Black Snow Cinema, uma página onde encontrarão análises, teses e pequenos trabalhos escritos por mim relacionados com Cinema.
   

Sem comentários:

Enviar um comentário